TriviumLindenhof als werkgever

 

TriviumLindenhof besteedt veel aandacht aan sociaal beleid en scholing. Van toepassing is de CAO Jeugdzorg, met onder andere een niet onaardige salarisregeling (waaronder een volledige 13e maand) en een ruime, flexibele verlofregeling. TriviumLindenhof kent verder voorzieningen als het fietsplan, korting op verzekeringen, spaarloon en levensloopsparen.

 
Ook begeleidt TriviumLindenhof haar medewerkers die in dienst zijn door:

  • Het STARTPROGRAMMA voor instromende pedagogisch medewerkers
  • Jaar-(functionerings)gesprekken en persoonlijke ontwikkelplannen
  • Loopbaanbegeleiding (zowel intern als extern gericht)
  • Interne doorstroom-mogelijkheden en een uitgebreid netwerk in het werkveld.

Functies bij TriviumLindenhof
De meest voorkomende functie bij TriviumLindenhof is die van pedagogisch medewerker, hiervoor verschijnen ook regelmatig vacatures. Als pedagogisch medewerker heb je een gevarieerd takenpakket; in een klein team ben je bezig met groepswerk en individuele begeleiding. Op de ene plek werk je vooral met kleine kinderen, op de andere plek vooral met pubers en/of adolescenten. Op de locaties waar jongeren ook wonen (24 uurs-verblijf) werk je in onregelmatige diensten, de locaties voor dagbehandeling kennen juist weer vaste dagen en tijden.

 
Bij TriviumLindenhof bestaat de mogelijkheid om als inval-pedagogisch medewerker aan de slag te gaan. Je komt dan op veel verschillende locaties en op die manier kun je er achter komen wat goed bij jou past.

 

Ook in de functie van ambulant hulpverlener kom je alle aspecten van jeugdzorg tegen, veelal binnen de omgeving van het gezin. Hierbij wordt gebruik gemaakt van pedagogische ondersteuning binnen het gezin, of bijvoorbeeld ondersteuning door middel van video-interactiebegeleiding. Ook diverse vormen van training op gebieden als sociale vaardigheden, weerbaarheid en opvoedvaardigheden worden door ambulant hulpverleners gegeven (na de benodigde opleiding).

 

Verder kent TriviumLindenhof meer organisatorische functies op gebieden als management, (financiƫle) administratie, huishoudelijke ondersteuning, technisch onderhoud, enzovoort. Vacatures in deze functiegroepen komen echter minder vaak voor.

 

Voor vragen kun je terecht bij Sascha de Rooy-Meijer of Nicoline van den Meiracker van de afdeling P&O. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088  892 88 00.

Deel dit artikel